Początkujący wszystko, co musisz wiedzieć o programie partnerskim.

O nas

LeadStar to nowoczesny i najbardziej zaawansowany (ale czytelny nawet dla początkujących!) program partnerski na polskim rynku, który nie wymaga ŻADNEGO wkładu finansowego.

Znajdziesz w nim ponad 600 kampanii związanych z takimi branżami jak: motoryzacja, moda i uroda, telekomunikacja, konta osobiste czy kredyty, które możesz promować na własnych powierzchniach takich jak blog, strona WWW czy profil w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, Twitch czy YouTube).

Dla osób początkujących przygotowaliśmy masę materiałów: poradniki, a także artykuły na naszym firmowym blogu.

Jesteśmy legalnie działającą firmą, zarejestrowaną w Polsce i tutaj płacącą podatki. Twoje danebezpiecznie przetwarzane zgodnie z polskim prawem oraz RODO.

Dla kogo?

Program partnerski dostępny jest dla każdego - jedynym warunkiem jest ukończenie 18 lat.

Nie musisz mieć żadnego doświadczenia, ani wkładu finansowego. Ogromnym plusem będą chęci do samodzielnej pracy i rozwoju.

Chcesz dorobić do pensji, jesteś właścicielem bloga/strony www, firmy (polskiej lub zagranicznej) lub specjalizujesz się jako doradca, marketingowiec, webmaster lub influencer?
TEN PROGRAM JEST DLA CIEBIE!

Na czym to polega?

Proces jest dla Ciebie mało czytelny? Przeczytaj nasz artykuł:
https://blog-leadstar.pl/2019/04/26/rejestracja-czyli-pierwsze-koty-za-ploty/

Jak promować?

Jakie kampanie można
promować?

W naszym programie znajdziesz
kampanie między innymi z takich branż jak:

Współpracujemy z:

W programie dostępne są kampanie w wielu modelach rozliczeniowych:

CPC - kampania rozliczana za
kliknięcie/unikalne kliknięcie w reklamę
Chcesz dowiedzieć się więcej o modelach?
Zajrzyj na nasz blog: https://blog-leadstar.pl/2019/07/09/cpl-cpa-cps-a-moze-cpc/

Co oferujemy?

Wpisy z bloga
dla początkujących

Rejestracja, czyli pierwsze koty za płotyZarabianie w internecie jest łatwiejsze niż myślisz. Nie musisz nawet posiadać własnej strony ani przekonywać kogokolwiek do korzystania z produktów. Możesz zgarniać premię za codzienne zakupy. Allegro, AliExpress, Castorama, OBI czy Leroy Merlin. Część wydanej kwoty wróci do Ciebie, gdy kupujesz książki w Helionie, zamawiasz pizzę w PizzaPortal lub kubełek kurczaka w KFC. Nowy sprzęt RTV czy AGD, ciuchy, bielizna, buty, biżuteria czy nawet zakupy dla Twojego pupila mogą się zwrócić w jakiejś części na Twoje konto, przez co będziesz oszczędzać i w ogólnym rozrachunku wydawać mniej. Wystarczy wykonać pierwszy krok i zarejestrować się w LeadStar.pl.czytaj dalej... Jak skorzystać z programów/kampaniiGdy podjąłeś[-aś] decyzję o zarabianiu przez internet i zarejestrowałeś[-aś] się w Programie Partnerskim LeadStar przychodzi do głowy pytanie: „co dalej?”. Niniejszy wpis powinien nieco rozjaśnić Ci jak dołączyć do programów, które chcesz promować, lub z nich korzystać.czytaj dalej... Twoja pierwsza stronaRejestrację masz już za sobą? Dopisałeś się do programów, które chcesz promować? Dobrze! Czas porozmawiać o sposobach promocji. Jednym z najprostszych i najczęściej spotykanych jest posiadanie własnej strony internetowej. Zwykle jednak łączy się to z potrzebą wykupienia dedykowanego serwera, domeny oraz kwestią skonfigurowania tego wszystkiego. Jeżeli jesteś osobą zaawansowaną i masz pojęcie o tych sprawach, ten wpis zapewne nie jest dla Ciebie. Jeżeli jednak jesteś zielony/zielona jak wiosenny szczypiorek warto dowiedzieć się co nieco na temat stron partnerskich, jakie oferujemy.czytaj dalej... CPL, CPA, CPS, a może CPC?Co to za skróty? Co oznaczają? Jak je rozumieć? W marketingu internetowym to powszechnie stosowane nazwy wykorzystywanych modeli rozliczeniowych. W tytule podałam tylko przykłady, bo jest ich naprawdę wiele i… można je łączyć i tworzyć modele hybrydowe np. CPL + CPS.czytaj dalej... Jak poprawnie samemu wypełniać wnioskiWielokrotnie w swoich wpisach zachęcałem Cię do samodzielnego korzystania z produktów, które oferuje Program Partnerski LeadStar. Czy to przy zamawianiu pizzy, kupowaniu ciuchów, akcesoriów do samochodu, RTV czy materiałów do remontu możesz zyskać do 10% (a nawet więcej) zwrotu wydanej sumy. Problemem mogą się jednak okazać systemy zliczające reklamodawców lub domów mediowych pośredniczących pomiędzy klientami a docelowymi stronami. Cookie czy sesje przeglądarki mogą spowodować niepoprawne przypisanie Twojego wniosku lub zakupu, szczególnie gdy działasz jednocześnie w innych programach partnerskich. Poniżej dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.czytaj dalej...
KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2024 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
 

Kto może zarabiać na afiliacji?

Afiliacja jest dla każdego – wystarczy sprzęt podłączony do Internetu i dobre pomysły. Do Programu Partnerskiego LeadStar mogą dołączyć zarówno osoby fizyczne, które nie mają działalności gospodarczej, jak i jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki czy inne formy prawne działalności gospodarczych w Polsce.

Jak zacząć zarabiać na afiliacji?

Zarabianie w Internecie może być proste, a w przypadku marketingu afiliacyjnego najczęściej wystarczy masa dobrych pomysłów, które po kolei (lub wszystkie naraz) wciela się w życie. Na samym początku warto wybrać program partnerski, który będzie odpowiadał na wszystkie potrzeby – będzie posiadał dużą różnorodność kampanii w interesujących branżach czy będzie udostępniał narzędzia pomagające zwiększyć zyski z zarabiania online. Kolejnym krokiem będzie zastanowienie się, gdzie tak właściwie promować produkty. Posiadając stronę internetową, bloga czy profile w social mediach, warto zacząć działać właśnie tam i to od razu. Można zarabiać w afiliacji także na własnej bazie mailingowej czy SMS. Sposobów jest oczywiście wiele, należy wybrać najlepszy dla siebie. Im więcej źródeł ruchu, tym większa szansa na wyższy zarobek z afiliacji.

Branże w programach afiliacyjnych

Po rejestracji w programie afiliacyjnym następuje moment wybrania kategorii produktów, które będzie się promować. Kampanie reklamowe powinny być spójne z tematyką działań – wtedy można mieć pewność, że wśród odbiorców są potencjalni kupujący polecanych przez wydawcę produktów. Sieci afiliacyjne mogą ograniczać się do kilku kategorii lub posiadać ich bardzo wiele. Program Partnerski LeadStar dba o ich różnorodność, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Branże różnią się od siebie stawkami, które można otrzymać. Kampanie finansowe mają przeważnie wysokie stawki, jednak wymagają znacznie więcej działań po stronie klienta niż kampanie e-commerce (gdzie najczęściej wystarczy zrealizowany i niezwrócony zakup na stronie sklepu internetowego).

Gdzie promować kampanie, żeby zarobić na afiliacji/Gdzie promować linki afiliacyjne?

Zaczynając swoją przygodę z marketingiem afiliacyjnym, można zastanawiać się, gdzie właściwie promować kampanie reklamowe, żeby zarabiać jak najwyższe wynagrodzenie? Jednym z najpopularniejszych sposobów jest prowadzenie swojego bloga i naturalne polecanie na nim produktów lub usług pasujących do treści artykułów. Często spotykane są także linki afiliacyjne pod filmem na YouTubie czy pod postem na Instagramie lub Facebooku. To właśnie m.in. tam można promować i zarabiać na afiliacji. Coraz popularniejsze stają się również takie kanały jak TikTok, Pinterest czy BeReal – warto próbować swoich sił także na tych platformach.

Modele rozliczeniowe w marketingu afiliacyjnym

W afiliacji można otrzymać wynagrodzenie za różne działania. Model rozliczeniowy odpowiada na pytanie, za co tak właściwie można to wynagrodzenie otrzymać? Najczęściej spotykany model w sieciach afiliacyjnych to CPS (Cost per Sale), gdzie reklamodawca dzieli się z wydawcą afiliacyjnym wynagrodzeniem (najczęściej procentowym) od wygenerowanej sprzedaży. Kolejnym popularnym modelem rozliczeniowym jest CPA (Cost per Action) – tutaj wynagrodzenie otrzymuje się za wykonanie określonej akcji, np. utworzenie konta w grze internetowej, zapis do newslettera czy rejestrację do sklepu i złożenie zamówienia. W obu tych przypadkach reklamodawca płaci wydawcy wynagrodzenie za konkretne efekty. Modeli tych jest znacznie więcej, dlatego marketing afiliacyjny jest taki popularny – każdy może wybrać kampanie reklamowe, które odpowiadają mu także pod tym względem. Inne popularne modele to:

  • CPC (Cost Per Click) – wynagrodzenie za kliknięcia,
  • CPL (Cost per Lead) – wynagrodzenie za każdy wniosek (lead) dostarczony do reklamodawcy i spełniający określone warunki,
  • CPM (Cost per Mile) – wynagrodzenie za tysiąc wyświetleń (banneru) lub tysiąc wysłanych e-maili,
  • FF (Flat Fee) – wynagrodzenie w postaci konkretnej stawki za określone świadczenia.

Najem powierzchni reklamowej a afiliacja

Program partnerski wypłaca wynagrodzenie swoim Partnerom (osobom fizycznym) z tytułu najmu powierzchni reklamowej. Rejestrując się w sieci afiliacyjnej, nie podpisuje się umowy o pracę, zlecenie czy o dzieło, ale akceptuje się regulamin programu, który jednocześnie jest umową najmu powierzchni reklamowej, jaką zawiera się z programem partnerskim. Nie jest to praca na etat, a sposób na dodatkowy zarobek online. Powierzchnią reklamową może być własny blog, kanał na Twitchu czy profil w mediach społecznościowych – wszystkie te miejsca, w których można tworzyć społeczność i polecać wartościowe dla niej produkty lub usługi.

Rozliczenie z afiliacji

Przychód z afiliacji podlega obowiązkowemu opodatkowaniu i należy rozliczyć go z Urzędem Skarbowym. Dlaczego? Przychody z afiliacji rozliczane są w ramach najmu powierzchni reklamowej i – tak jak każde inne źródło zarobku z tytułu najmu prywatnego – podlega on opodatkowaniu. Prowadząc działalność gospodarczą – należy wystawić fakturę, a jeżeli jest się osobą fizyczną (bez działalności gospodarczej) – wykonuje się odpowiedni przelew podatkowy do US na swój własny dedykowany mikrorachunek podatnika, rozliczając się w formie ryczałtu za przelewy otrzymane od Programu Partnerskiego LeadStar. Sieci afiliacyjne nie pełnią funkcji doradcy podatkowego i w razie wątpliwości najlepiej skontaktować się z właściwym Urzędem Skarbowym.