FF

Z ang. flat fee - to model rozliczeń oparty o ustaloną, jednorazową lub stałą opłatę za kampanię reklamową zrealizowaną przez Ciebie w internecie. Jest to zwykle prowizja za indywidualne sposoby promocji produktów (np. dedykowany artykuł, widoczność w porównywarce, wpis na blogu czy mediach społecznościowych). Nie ma tutaj znaczenia ilość odsłon, kliknięć czy akcji wykonanych przez Twoich odbiorców.

Przeciwieństwem modelu FF jest CPC, gdzie jesteś rozliczany za konkretne akcje (kliknięcia).

Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2020 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Akceptuję