CPC

CPC (z ang. Cost Per Clic) to jeden z modeli rozliczeń w Programie Partnerskim LeadStar, w którym prowizja naliczana jest w momencie, gdy potencjalny klient kliknie reklamę lub link i zostanie przekierowany na stronę reklamodawcy. Model ten zazwyczaj spotykany jest w kampaniach e-mail. Ze względu na duże prawdopodobieństwo fraudów udział w kampaniach rozliczanych w tym modelu jest zwykle obostrzony dodatkowymi warunkami i wymaga ręcznej akceptacji przez Opiekuna programu partnerskiego.

Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2020 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Akceptuję