Cost Per Mille (z łacińskiego "Mille" to tysiąc) to model rozliczeń, gdzie stawka naliczana jest za 1 000 wyświetleń banneru reklamowego lub tyle samo wysłanych maili reklamowych. Na przykład, gdy proponujemy Ci stawkę CPM 10 zł z warunkiem wysłania mailingu do 50 000 użytkowników, to jako właściciel bazy zarobisz na wysyłce 10 * 50 = 500 zł niezależnie od efektu.
Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".