CPM

Cost Per Mille (z łacińskiego "Mille" to tysiąc) to model rozliczeń, gdzie stawka naliczana jest za 1 000 wyświetleń banneru reklamowego lub tyle samo wysłanych maili reklamowych. Na przykład, gdy proponujemy Ci stawkę CPM 10 zł z warunkiem wysłania mailingu do 50 000 użytkowników, to jako właściciel bazy zarobisz na wysyłce 10 * 50 = 500 zł niezależnie od efektu.

Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2024 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
 
Niniejsza strona wykorzystuje tylko te pliki cookies, które są niezbędne do działania strony. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Rozumiem