Sposób na reklamę w Internecie
Dołączając do LeadStar jako reklamodawca, można liczyć na zwiększenie sprzedaży swoich usług w Internecie dzięki bazie Wydawców zarejestrowanych w LeadStar – nie trzeba samodzielnie szukać Partnerów do współpracy, Program Partnerski LeadStar może być pośrednikiem. Wydawcy to osoby, które chcą zarobić na promowaniu czyiś usług – jeżeli oferta reklamodawcy będzie atrakcyjna, wydawca może zdecydować się właśnie na nią. Nie trzeba być znaną marką, aby zdobyć popularność wśród wydawców – a więc i ich odbiorców. Dodatkowe kody rabatowe (dla wszystkich lub wybranych wydawców), elastyczność w modelu rozliczeniowym, stawki premium dla najlepszych wydawców – to tylko niektóre oferty, które można wprowadzić jako reklamodawca, aby zwiększyć zysk z działań afiliacyjnych prowadzonych przez program partnerski LeadStar.
Reklama marki za prowizję
Afiliacja to współpraca między reklamodawcą a wydawcą. Reklamodawca posiada swój produkt lub usługę i chce go/ją promować przez Internet, aby osiągnąć określony cel reklamowy – na przykład zwiększyć sprzedaż lub popularność. Wydawca z kolei ma swoje grono odbiorców, wśród których może promować markę reklamodawcy, dostając za to prowizję. Jest to sytuacja win-win. Reklamodawca buduje swoją markę i zwiększa sprzedaż, a wydawca otrzymuje prowizję za polecanie produktów lub usług należących do reklamodawcy.
Korzyści współpracy z programem partnerskim
Dołączenie do LeadStar jako reklamodawca daje przede wszystkim możliwość rozwoju biznesu internetowego. W Programie Partnerskim zarejestrowanych jest już kilkadziesiąt tysięcy wydawców, którzy chętnie zareklamują markę na swoich blogach czy profilach w mediach społecznościowych, otrzymując za to określoną prowizję, na przykład procent od sprzedaży. Co oferujemy? Naszym atutem jest zdecydowanie zróżnicowana baza wydawców, a naszą niszą są streamerzy, do których można szybko dotrzeć dzięki LeadStar. Każdy z Wydawców – w swoim panelu – może sprawdzić dokładne warunki każdej kampanii reklamowej. To również wyróżnia sieć afiliacyjną LeadStar na tle konkurencji. Panel Partnera jest czytelny i przejrzysty. A wydawcy chętniej promują te marki, co do których mogą znaleźć jasne zasady/warunki.
Wydawca czy Reklamodawca?
Firmy, które mają swój sklep lub sprzedają swoje usługi w Internecie i chcą zwiększyć sprzedaż – mogą dołączyć do naszej sieci afiliacyjnej LeadStar jako reklamodawcy. Z pomysłem na kampanie można zgłosić się do nas bezpośrednio, pisząc wiadomość na maila: kontakt@leadstar.pl
Natomiast osoby, które chcą zarobić na promowaniu czyiś produktów i usług, otrzymując za to prowizję mogą zarejestrować się w Programie Partnerskim LeadStar jako Wydawca.