Słownik Afiliacji
CPA
Jeden z wielu modeli rozliczeń dostępny w Programie Partnerskim LeadStar.
CPA (z ang. Cost Per Action) to wynagrodzenie naliczane w momencie, gdy potencjalny klient - na stronie reklamodawcy - wykona konkretną akcję. Może to być na przykład założenie konta w banku lub wypełnienie formularza rejestracyjnego i potwierdzenie poprawności danych e-mailem, lub telefonicznie. Zazwyczaj klient musi tutaj podać więcej danych niż w przypadku leada (spójrz na definicję CPL), a co za tym idzie - wynagrodzenie również jest wyższe niż w modelu CPL. Każda kampania reklamowa, jaką znajdziesz a w panelu partnera, ma podane konkretne warunki, jakie muszą być spełnione. Pamiętaj, aby się z nimi zapoznać przed rozpoczęciem promowania danego produktu.
Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".