CPA

Jeden z wielu modeli rozliczeń dostępny w Programie Partnerskim LeadStar.

CPA (z ang. Cost Per Action) to prowizja naliczana w momencie, gdy potencjalny klient - na stronie reklamodawcy - wykona konkretną akcję. Może to być na przykład założenie konta w banku lub wypełnienie formularza rejestracyjnego i potwierdzenie poprawności danych e-mailem, lub telefonicznie. Zazwyczaj klient musi tutaj podać więcej danych niż w przypadku leada (spójrz na definicję CPL), a co za tym idzie - prowizja również jest wyższa niż w modelu CPL. Każda kampania reklamowa, jaką znajdziesz a w panelu partnera, ma podane konkretne warunki, jakie muszą być spełnione. Pamiętaj, aby się z nimi zapoznać przed rozpoczęciem promowania danego produktu.

Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2020 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Akceptuję