CPL

Jeden z wielu modeli rozliczeń dostępnych w Programie Partnerskim LeadStar.

CPL (z ang. Cost Per Lead) oznacza prowizję naliczaną w momencie, gdy zostanie zaakceptowany lead. Leadem zazwyczaj jest wypełnienie krótkiego formularza z podstawowymi danymi przez potencjalnego klienta. Aby lead został zaakceptowany, podane w formularzu dane muszą być poprawne, do klienta uda się dodzwonić, potwierdzi on swoją tożsamość i zainteresowanie danym produktem czy usługą. Dokładne warunki naliczenia prowizji znajdziesz zawsze w szczegółach każdego programu.

Zgodnie z regulaminem LeadStar wypełnianie wniosków tylko w celu wyłudzenia prowizji jest niedozwolone i może skutkować zawieszeniem współpracy z Wydawcą. Lead taki będzie traktowany jako tzw. fraud.

Więcej przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2020 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Akceptuję