REGULAMIN PROGRAMU PARTNERSKIEGO LeadStar.pl
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- LeadStar.pl to Program Partnerski (dalej: Program), którego celem jest promowanie różnego rodzaju produktów i usług w Internecie, w szczególności za pomocą udostępnionych przez Partnera/Wydawcę powierzchni reklamowych na należących do niego stronach internetowych.
- Organizatorem Programu oraz właścicielem serwisu internetowego LeadStar.pl. jest AJA Media Sp. z o.o (dalej: Spółka).
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne. Warunkiem przystąpienia jest dokonanie poprawnej Rejestracja przez Partnera oraz akceptacja niniejszego Regulaminu, która jednoznaczna jest z zawarciem umowy o najem powierzchni reklamowej pomiędzy Wydawcą a Spółką.
- Niniejszy Regulamin określa szczegółowe warunki umowy najmu powierzchni reklamowej na stronach internetowych Partnera, na których Wydawca prezentuje wybrane Produkty poprzez Kreacje reklamowe udostępnione przez Spółkę, na podstawie której Wydawca otrzyma określone w Katalogu programów wynagrodzenie.
§2. DEFINICJE
Terminy użyte w niniejszym regulaminie mają następujące brzmienie:
- AJA Media Sp. z o.o. lub Spółka – AJA Media Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach (40-019), przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 29, lokal 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem 0000576555, NIP 954-275-85-19, REGON 362516186, kapitał zakładowy: 20 000 zł w pełni opłacony.
- Dostawca – bank, instytucja finansowa, ubezpieczeniowa lub inny podmiot, z którym Spółka zawarła umowę o współpracy w przedmiocie prezentowania kreacji reklamowych.
- Katalog programów – zestawienie Produktów wraz z Prowizjami oraz Kreacjami reklamowymi dostępne dla Partnera w formie elektronicznej.
- Klik – otworzenie Wniosku przez Użytkownika w przeglądarce internetowej, które nie oznacza jego wysłania.
- Kreacje reklamowe – materiały tekstowe oraz graficzne dotyczące kampanii udostępnianych Partnerowi przez Spółkę w Programie.
- Mailing – email tekstowy lub graficzny promujący Produkt, wysyłany na adresy email, które należą do zgłoszonej przez Partnera bazy.
- Newsletter – wiadomość elektroniczna wysyłana za zgodą Partnera na jego adres email, zawierająca informacje dotyczące Programu (m.in. nowe promocje, zmiany, rozliczenia).
- Panel Partnera/Wydawcy – panel administracyjny udostępniony Partnerowi przez Spółkę służący Wydawcy do administrowania jego kontem oraz do przekazywania istotnych informacji przez Spółkę.
- Partner lub Wydawca to:
- każda pełnoletnia osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania w Polsce lub w innym kraju członkowskim Unii Europejskiej, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, nieprowadząca lub prowadząca działalność gospodarczą,
- osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mające siedzibę na terytorium Polski lub w innym kraju członkowskim Unii Europejskiej, która dokonała Rejestracji w Programie i jest uprawniona do dysponowania powierzchnią na Stronie internetowej.
- Polecony – Partner, który zarejestrował się do Programu przy pomocy narzędzi polecających lub kodu polecającego zarejestrowanego już Partnera.
- Produkty – produkty lub usługi Dostawcy, które zostały udostępnione przez Spółkę w Katalogu programów.
- Program Partnerski lub Program – współpraca pomiędzy Partnerem a Spółką polegającą na odpłatnym udostępnianiu powierzchni reklamowych na stronach internetowych Wydawcy w celu promowania produktów i usług poprzez kreacje reklamowe udostępnione przez Spółkę.
- Program Polecający – program umożliwiający Partnerowi budowanie własnej grupy Poleconych, dzięki którym otrzyma dodatkowe wynagrodzenie określone w §7.
- Prowizja – stawka wynagrodzenia za zaakceptowany przez Dostawcę Wniosek, która określona jest w Katalogu programów.
- Raport – plik tekstowy zawierający podsumowanie, za dany okres, wszystkich dostarczonych do Dostawcy Wniosków.
- Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki współpracy pomiędzy Partnerem a Spółką, dostępny w postaci elektronicznej pod adresem URL: https://leadstar.pl/regulamin.
- Rejestracja – proces zawarcia Umowy pomiędzy Spółką a Partnerem poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i podanie niezbędnych danych, zaakceptowanie niniejszego Regulaminu i aktywację konta Partnera.
- Reklamacja – zgłoszenie Partnera dotyczące działania Programu, bądź nienaliczenia Prowizji za prawidłowo wypełniony Wniosek spełniający wszystkie wymagane warunki określone w szczegółach Produktu.
- Strona internetowa – strona internetowa, do której prawa przysługują Partnerowi i która umożliwia Partnerowi wykonywanie czynności wynikających z Umowy.
- Umowa – zawarta pomiędzy Partnerem a Spółką umowę najmu powierzchni reklamowej na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Użytkownik – osoba zainteresowana Produktami Dostawcy udostępnionymi na stronie internetowej Partnera.
- Wniosek – formularz wypełniony przez Użytkownika, składany drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej Dostawcy, będący elementem Kreacji reklamowych udostępnionych na stronie Partnera.
- Wynagrodzenie – stanowi sumę Prowizji w danym okresie rozliczeniowym przysługującą Partnerowi z tytułu wykonywania zawartej Umowy.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Strona partnerska - strona www utworzona przez Wydawcę, zlokalizowana w jednej z domen należących do Spółki lub domen, których właścicielem jest Partner.
§3. UMOWA I REJESTRACJA W PROGRAMIE
- Rejestracja w Programie następuje za pomocą formularza dostępnego online na stronie: https://leadstar.pl.
- Po poprawnym wysłaniu formularza Partner otrzyma, na wskazany w formularzu adres e-mail, wiadomość z linkiem potwierdzającym, w który należy kliknąć.
- Brak kliknięcia w link aktywacyjny w ciągu 7 kolejnych dni od otrzymania e-maila jest jednoznaczne z usunięciem konta Partnera z Programu.
- Konto zostanie aktywowane w Programie w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania poprawnie wypełnionego formularza oraz kliknięcia w link potwierdzający adres e-mail. Z chwilą aktywacji konta zostaje zawarta Umowa pomiędzy Partnerem a Spółką.
- Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- W celu Rejestracji konta Partner, będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, podaje następujące dane: imię, nazwisko, numer PESEL, numer telefonu, adres zamieszkania, numer rachunku bankowego założonego w banku na terenie Polski i prowadzonego w walucie PLN, nazwa banku, adres email oraz adresy stron internetowych, którymi administruje. Ponadto Partner wybiera właściwy dla siebie model rozliczenia.
- W celu Rejestracji konta Partner, będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną albo jednostką organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, którego działalność zarejestrowana jest w Polsce, podaje następujące dane: pełną nazwę firmy, NIP, KRS (jeśli dotyczy), REGON, adres siedziby, imię, nazwisko oraz telefon osoby kontaktowej, numer rachunku bankowego założonego w banku na terenie Polski i prowadzonego w walucie PLN, nazwę banku, adresy stron internetowych, którymi administruje. Ponadto Partner wybiera właściwy dla siebie model rozliczenia.
- W celu Rejestracji konta Partner, będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną albo jednostką organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, którego działalność zarejestrowana jest poza granicami Polski, podaje następujące dane: pełną nazwę firmy, NIP EU/VATEU, adres siedziby, imię, nazwisko oraz telefon osoby kontaktowej, numer rachunku bankowego IBAN, nazwę banku, walutę rozliczenia, adresy stron internetowych, którymi administruje.
- Partner, którego siedziba firmy znajduje się poza granicami Polski zobowiązuje się do przesyłania drogą elektroniczną (jeśli został wydany w formie elektronicznej) lub pocztową (na adres określony w pkt 1 §9) oryginału aktualnego (dla danego roku) certyfikatu rezydencji. W przypadku braku dostarczenia wymaganego dokumentu w życie wchodzi pkt 7 §6.
- Partner będący pośrednikiem finansowym, zobowiązany jest do zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym pola "Praca agencyjna".
- Partner podczas rejestracji wybiera właściwy dla siebie model rozliczenia (zlecenie wypłaty, faktura, faktura VAT 23%).
- Brak uzupełnienia wymaganych podczas rejestracji danych jest jednoznaczny z brakiem Rejestracji konta.
- W przypadku braku podania pojedynczych danych (np. kodu pocztowego lub numeru domu/mieszkania), Spółka (e-mailowo) może prosić Partnera o uzupełnienia brakujących informacji. Brak wiadomości zwrotnej od Partnera w ciągu 7 kolejnych dni skutkuje usunięciem jego konta z Programu.
- Spółka w przypadku pojawienia się wątpliwości, co do poprawności danych Partnera, uprawniona jest do zażądania dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji podanych podczas rejestracji danych.
- Partner podczas Rejestracji może (ale nie musi) wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera zawierającego tylko i wyłącznie informacje związane z Programem.
- Partner w chwili rejestracji wyraża zgodę na przesyłanie na emaila istotnych wiadomości przez Spółkę, niezależnie od zapisania się do Newslettera. Istotne wiadomości dotyczą m.in. potwierdzenia zmiany hasła czy zlecenia wypłaty.
- Partner oświadcza, że dane podane przez niego w formularzu są prawdziwe, kompletne oraz aktualne. Partner ponosi odpowiedzialność za poprawność podanych danych.
- Partner wyraża zgodę na automatyczne zatwierdzanie zleceń wypłaty prowizji, która pozostaje niewypłacona w Programie na koniec danego miesiąca kalendarzowego. Wypłata nastąpi na numer konta aktualnie podany przez Partnera w jego profilu lub wskazany na dostarczonej fakturze.
§4. PRAWA I OBOWIĄZKI SPÓŁKI
- Spółka udostępnia Partnerowi Panel Partnera, który służy do zarządzania jego kontem.
- Spółka rejestruje ruch na kreacjach reklamowych udostępnionych przez Partnera oraz udostępnia statystyki w postaci Klików oraz wynikających z nich Wniosków.
- Spółka udostępnia kreacje reklamowe, dostarczone przez Dostawcę i zobowiązuje się do ich bieżącego aktualizowania w Panelu Partnera.
- Spółka udostępnia Wydawcy Program Polecający, którego działanie określa §8 niniejszego Regulaminu.
- Spółka jest uprawniona do kontroli, w każdym momencie, Stron internetowych Partnera, na których udostępnione są Kreacje reklamowe Dostawcy w zakresie:
- ich zgodności z Regulaminem i prawem,
- aktualności prezentowanych Produktów i Kreacji reklamowych,
- dostępności i sprawności technicznej,
- zgodności oraz poprawności wyświetlania Kreacji reklamowych.
- Spółka jest uprawniona do każdorazowej kontroli planowanego przez Partnera Mailingu wysyłanego na zgłoszoną przez niego bazę, w szczególności pod względem poprawności oraz zgodności co do określonych wytycznych.
- Spółka zobowiązuje się do informowania w Panelu Partnera:
- o zmianach oferty Produktów,
- o zmianie Prowizji oraz warunków jej naliczenia,
- o wszystkich zmianach w Regulaminie,
- o promocjach i konkursach dotyczących Produktów,
- o rozliczeniach Produktów.
- Spółka nie odpowiada za kreacje reklamowe, które nie zostały pobrane z Panelu Partnera.
- Spółka ma prawo odmówić Rejestracji konta Partnera bez podania przyczyny.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za:
- działania Partnera, które są niezgodne z Regulaminem i prawem oraz wynikających z tego tytułu szkód,
- wadliwe działanie systemów informatycznych i teleinformatycznych, które są niezależne od Spółki,
- nieaktualne kreacje reklamowe, które są wynikiem działań i zaniechań Dostawców oraz zawarte w nich treści,
- działanie sił wyższych oraz innych czynników niezależnych od Spółki,
- nieprawidłowo wypełniony Wniosek wysłany przez Użytkownika poprzez stronę internetową Partnera.
- Spółka ma prawo odmówić przystąpienia Partnera do promocji wybranego Produktu bez podania przyczyny.
- Spółka jest uprawniona do rozwiązania Umowy z Partnerem w każdej chwili oraz do usunięcia konta Partnera, jeśli jego działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem.
- W przypadku rozwiązania Umowy przez Spółkę bądź Partnera, Spółka ma prawo do przechowywania danych osobowych Partnera przez kolejnych 6 lat od momentu rozwiązania Umowy, w celach dowodowych, w szczególności w celu ochrony interesów Spółki. Dane nie będą wykorzystywane czy przetwarzane w żadnych innych celach. Po 6 latach od momentu rozwiązania Umowy dane Partnera zostaną całkowicie i trwale usunięte przez Spółkę.
- W przypadku stwierdzenia świadomych działań Partnera łamiących Regulamin, Spółka ma prawo podjąć odpowiednie działania, w szczególności:
- zakwestionować wysokość Wynagrodzenia Partnera,
- żądać zaprzestania działań niezgodnych z Regulaminem,
- żądać ewentualnego odszkodowania lub zadośćuczynienia,
- rozwiązać Umowę z Partnerem w trybie natychmiastowym.
- W przypadku, gdy w ostatnim dniu danego miesiąca, na koncie Partnera, znajdować się będzie niewypłacona prowizja, Spółka automatycznie zatwierdzi prowizję do wypłaty.
- Po upłynięciu 1 (słownie: jednego) roku (tj. pełnych 12 miesięcy) Spółka usuwa ze Statystyk Wydawcy akcje oznaczone jako "kliknięcie". W panelu, za poprzedni rok, Partner będzie mógł sprawdzić tylko potwierdzone (zaakceptowane lub odrzucone) akcje.
§5. PRAWA I OBOWIĄZKI PARTNERA
- Partner może posiadać wyłącznie jedno konto w Programie, w ramach którego może udostępniać większą liczbę Stron internetowych.
- Partner ma prawo przystąpić do dowolnego Produktu udostępnionego w Katalogu programów.
- Partner promuje Produkty zgodnie z informacjami zawartymi w szczegółach Produktu.
- Partner ma prawo do wykorzystywania kreacji reklamowych udostępnionych w Panelu Partnera na Stronie Internetowej.
- Partner zobowiązuje się do:
- nieingerowania w treść, kształt i formę kreacji reklamowych,
- nieudostępniania kreacji reklamowych poza Stroną internetową bez uprzedniej zgody Spółki,
- nieumieszczania kreacji reklamowych na Stronach internetowych, zawierających treści niezgodne z prawem, a także treści obraźliwe, rasistowskie czy pornograficzne,
- niepromowania Produktów wykorzystując przy tym fanpage Dostawcy, czy innych kanałów promocyjnych, gdzie Dostawca jest jego administratorem,
- nietworzenia własnych narzędzi do promocji Produktów bez zgody Spółki,
- niewykorzystywania narzędzi o tematyce drastycznej lub zawierających elementy/sceny przemocy,
- niewykorzystywanie, bez zgody twórców, narzędzi, które są chronione w myśl ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (z późniejszymi zmianami).
- Partner ma prawo do wysyłania kreacji w postaci Mailingów, jednakże ich treść każdorazowo musi zostać zaakceptowana przez Spółkę. Test mailingu należy wysłać drogą elektroniczną na adres email: mailingi@leadstar.pl.
- Partner oświadcza, że wszelkie Bazy danych osobowych (Bazy mailingowe), z których korzysta w celu wysyłania Kreacji reklamowych drogą elektroniczną do Użytkowników zgodnie z pkt 3 powyżej, powstały oraz są prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.), a Partner posiada oświadczenia Użytkowników, którym wysyła wiadomość e-mail zawierającą Kreacje reklamowe, iż wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych, oraz, iż wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w myśl przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.), a zgody te są ważne i nie zostały cofnięte.
- Partner ma prawo do bieżącego wglądu w statystyki swoich działań, które udostępnione są w Panelu Partnera.
- Partner ma prawo do wglądu oraz zmiany swoich danych osobowych. W tym celu Partner musi wypełnić formularz zgłoszenia zmiany danych, który znajduje się w Panelu Partnera.
- Partner ma prawo do wyrażenia/niewyrażenia zgody na otrzymywanie Newslettera. W każdym momencie Partner może zmienić swoją decyzję w Panelu Partnera.
- Partner zobowiązuje się do zapoznania się z warunkami poszczególnych Produktów, ich zaakceptowania oraz przestrzegania.
- Partner ma prawo do korzystania z Produktów oferowanych przez Dostawców, jeśli jego nadrzędnym celem nie jest wyłudzenie Prowizji, a chęć skorzystania z usługi Dostawcy.
- Partner zobowiązuje się do niewysyłania Wniosków:
- które zostały wygenerowane w ramach Programu do żadnego innego podmiotu prowadzącego działalność konkurencyjną w stosunku do działalności Spółki,
- w imieniu Użytkownika bez zgody Użytkownika i Spółki, za wyjątkiem Partnerów, którzy podczas rejestracji w Programie zaznaczyli opcję "Praca agencyjna",
- zawierających nieprawdziwe dane kontaktowe (tzw. fraudów), d) na produkty, z których sam już raz skorzystał.
- Partner zobowiązuje się do niegenerowania sztucznego ruchu, tj. Klików na kreacje reklamowe, które nie są działaniem Użytkownika, a narzędzi lub skryptów służących do generowania fałszywego ruchu.
- Partner zobowiązuje się do niewprowadzania Użytkowników w błąd, a także niepodejmowania działań w celu wyłudzania Prowizji, w tym:
- pisania nieprawdziwych informacji o promowanych Produktach,
- oferowania korzyści materialnych w zamian za skorzystanie z danego Produktu,
- sugerowania potencjalnemu Partnerowi możliwości zawarcia umowy o pracę po zarejestrowaniu do Programu,
- sugerowania potencjalnemu Partnerowi, że warunkiem założenia konta w Programie jest uprzednie skorzystanie z danego Produktu,
- podawanie się za pracownika Spółki,
- wykorzystywania zdobytych kontaktów, bądź namawiania znajomych oraz bliskich do działań, które choć podejmowane, nie będą skutkować skorzystaniem z Produktu Dostawcy.
- Bez uprzedniej zgody Spółki, zakazane jest używanie nazwy Spółki oraz nazw i logotypów wszystkich serwisów, których właścicielem jest Spółka. Spółka jest właścicielem następujących serwisów: leadstar.pl, leadmax.pl, ajamedia.pl.
- Partner ma obowiązek śledzić informacje przekazywane przez Spółkę w ramach Panelu Partnera.
- Partner ma prawo do zgłoszenia Reklamacji.
- Partner ma prawo rozwiązać Umowę ze Spółką w każdym czasie.
- Po rozwiązaniu Umowy Partner jest zobowiązany niezwłocznie usunąć ze Stron internetowych wszystkie kreacje reklamowe udostępnione przez Spółkę w ramach Programu.
- W razie odstąpienia od współpracy w ramach Programu przez Partnera, niewypłacone naliczone Partnerowi Wynagrodzenie, Partner otrzyma na podstawie wystawionego przez siebie zlecenia wypłaty/faktury/faktury VAT 23%, który zostanie dostarczony w ciągu 30 dni od dnia zakończenia współpracy, drogą elektroniczną na adres email: faktury@leadstar.pl lub drogą pocztową na adres korespondencyjny: AJA Media Sp. z o.o., os. Albertyńskie 1-2 6A, 31-851 Kraków. W przypadku niedostarczenia wymaganego dokumentu w terminie, Wynagrodzenie nie zostanie wypłacone.
- Partner ma obowiązek aktualizowania swoich danych osobowych zgodnie z istniejącym stanem faktycznym.
§6. WYNAGRODZENIE PARTNERA
- Z tytułu realizacji Umowy Partnerowi przysługuje Wynagrodzenie, które jest sumą Prowizji naliczonej zgodnie z warunkami oraz wysokościami określonymi w Katalogu programów. W przypadku zmiany wysokości Prowizji, nowa Prowizja obowiązuje od momentu ogłoszenia.
- Podstawą naliczenia Prowizji są Raporty zbiorcze dostarczane przez Dostawców. Spółka nie ma wpływu na terminy otrzymywania Raportów.
- Spółka w Panelu Partnera udostępni Partnerowi zestawienie określające przysługujące Partnerowi Wynagrodzenie naliczone od momentu ostatniej wypłaty Wynagrodzenia.
- Minimalna kwota Wynagrodzenia, jaka może zostać wypłacona to 1 zł (słownie: jeden złoty).
- Partner może zlecić wypłatę w Panelu Partnera w każdym momencie, jeśli na swoim koncie zgromadził minimalną kwotę Wynagrodzenia.
- Wynagrodzenie płatne jest na podstawie:
- zlecenia wypłaty zatwierdzonego przez Partnera będącego osobą fizyczną, który nie jest płatnikiem VAT,
- faktury wystawionej przez Partnera (prowadzącego działalność gospodarczą, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej), który nie jest płatnikiem VAT,
- faktury VAT 23% wystawionej przez Partnera będącego płatnikami podatku VAT.
- Spółka rozlicza się z partnerami w walucie:
- PLN – w przypadku osób fizycznych, nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którzy posiadają numer rachunku w banku na terytorium Polski;
- EUR – w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, których działalność zarejestrowana jest poza granicami Polski, posiadających numer konta w banku poza granicami naszego kraju.
- Przeliczenie na EUR dokonywane jest według kursu średniego waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski (NBP) na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień powstania obowiązku podatkowego.
- W przypadku Partnerów, których siedziba firmy znajduje się poza granicami Polski, a którzy nie dostarczyli aktualnego certyfikatu rezydencji, Wynagrodzenie pomniejszone zostanie o stawkę podatku dochodowego.
- Wystawiony (na podstawie zlecenia wypłaty w Panelu Partnera) rachunek/fakturę/fakturę VAT 23% należy dostarczyć poprzez Panel Partnera bądź drogą elektroniczną na adres: faktury@leadstar.pl lub pocztową na adres podany w pkt 1 §9 w ciągu 7 dni od daty zlecenia wypłaty.
- W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa powyżej, zlecenie wypłaty zostanie anulowane, a Wynagrodzenie wróci na konto Partnera.
- Partner oraz Spółka wyrażają zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Partnera zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 17 grudnia 2010 roku w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2010 nr 249 poz.1661).
- Spółka może wystawić w imieniu Partnera zlecenie wypłaty/fakturę/fakturę VAT 23%, jeżeli na dzień 31 grudnia danego roku Partner posiada zaakceptowane Prowizje, ale nie zlecił wypłaty Wynagrodzenia i nie dostarczył do tego dnia faktury/faktury VAT 23% lub, będąc osobą fizyczną, nie zlecił wypłaty prowizji. Partner zostanie poinformowany drogą elektroniczną (wiadomość e-mail na adres podany przez Partnera w Panelu Partnera) o zleceniu wypłąty lub wystawieniu faktury/faktury VAT 23% w jego imieniu przez Spółkę.
- W wiadomości email, o której mowa w pkt powyżej, Partner otrzyma informację o zleceniu wypłaty lub fakturę/fakturę VAT 23%, do której, w ciągu 5 kolejnych dni kalendarzowych, ma prawo zgłosić zastrzeżenia do treści, a w szczególności wnieść o poprawę danych osoby/firmy zgodnie z danymi rzeczywistymi. W przypadku braku zastrzeżeń uznaje się dokument za zaakceptowany i prawomocny.
- W przypadku, gdy w ostatnim dniu miesiąca na koncie Partnera, będącego osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, zgromadzona będzie prowizja, której Partner nie wypłacił, Spółka może w imieniu Partnera zatwierdzić zlecenie wypłaty prowizji na koniec ostatniego dnia danego miesiąca.
- Partner, będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, zobowiązany jest do bezzwłocznego aktualizowania swojego rachunku bankowego w panelu. W przypadku, gdy rachunek będzie niepoprawny, a prowizja zostanie zwrócona na konto bankowe Spółki, na konto Partnera w LeadStar.pl wróci prowizja pomniejszona o 15% wartości netto.
- W przypadku, gdy w ostatnim dniu miesiąca na koncie Partnera, będącego osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną albo jednostką organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, zgromadzona będzie prowizja, której Partner nie wypłacił, Spółka może w imieniu Partnera zatwierdzić prowizję do wypłaty na koniec ostatniego dnia danego miesiąca.
- Partner będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną albo jednostką organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, zobowiązuje się do dostarczenia, w ciągu kolejnych 7 dni roboczych, faktury/faktury VAT 23% z datą sprzedaży na koniec poprzedniego miesiąca.
- W przypadku niedostarczenia w terminie faktury/faktury VAT 23%, o której mowa w pkt powyżej, Spółka zwróci na konto Partnera w LeadStar.pl prowizję pomniejszoną o 15% wartości netto.
- W przypadku, o którym mowa w pkt 17 niniejszego paragrafu, Spółka wyśle na wskazany w panelu adres e-mail wiadomość podsumowywującą z danymi potrzebnymi do wystawienia faktury/faktury VAT 23%. Dane te Partner znajdzie również w panelu w zakładce Rozliczenia -> Wypłać prowizję po kliknięciu w przycisk „Dane do faktury”, który widoczny jest przy zleceniu wypłaty.
- Termin płatności wynosi do 14 dni od dnia otrzymania przez Spółkę wystawionego przez Partnera zlecenia wypłaty/faktury/faktury VAT 23%. W przypadku wystawienia zlecenia wypłaty/faktury/faktury VAT 23% przez Spółkę w imieniu Partnera (pkt 13 §6) termin ten może ulec wydłużeniu o dodatkowe 5 dni, o których mowa w pkt 14 §6.
- Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy, wskazany przez Partnera na w panelu (dla zleceń wypłaty)/fakturze/fakturze VAT 23%. Numer rachunku bankowego dla faktury/faktury VAT 23% musi być zgodny z numerem podanym w Panelu Partnera.
- Partnerzy zobowiązani są we własnym zakresie i na własny rachunek dokonywać rozliczeń z tytułu obowiązków podatkowych związanych z osiąganiem przychodów na podstawie niniejszej Umowy. Spółka w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Partnera związane z obowiązkami, o których mowa w zdaniu poprzednim.
- Prowizja nie przysługuje Partnerowi, który:
- działał niezgodnie z warunkami Produktu,
- prezentował na Stronie internetowej nieaktualne oferty,
- działał niezgodnie z Regulaminem.
- W przypadku zgłoszenia Spółce przez Dostawcę nienależytego wykonania Umowy przez Partnera, Spółka ma prawo do wstrzymania wypłaty Wynagrodzenia do czasu wyjaśnienia wszystkich okoliczności sprawy.
§7. PROGRAM POLECAJĄCY
- Spółka w ramach Programu udostępnia Partnerowi Program Polecający wraz z narzędziami potrzebnymi do promowania Programu wśród osób zainteresowanych Programem.
- Partner staje się Poleconym względem innego Partnera w chwili podania jego kodu polecającego w formularzu rejestracyjnym.
- Partner zarejestrowany za pośrednictwem innego Partnera staje się Poleconym względem niego.
- Partnerowi przysługuje Wynagrodzenie w stawce 5% od przychodów poszczególnych Poleconych. Do przychodu Poleconego nie wlicza się premii, bonusów czy wygranych w konkursach organizowanych w Programie.
- Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt powyżej, przysługuje Partnerowi, któremu w danym miesiącu rozliczeniowym, naliczona została suma Prowizji (bez względu na ilość wypłat) w wysokości 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). Wynagrodzenie zostanie doliczone do pierwszej wypłaty następującej po miesiącu, w którym przychód Partnera wyniósł 150 zł. Do przychodu Partnera nie wlicza się Wynagrodzenia z tytułu Programu Polecającego, a także premii, bonusów oraz wygranych w konkursach organizowanych w Programie. W przypadku niewygenerowania w danym miesiącu Prowizji w wysokości 150 zł, Wynagrodzenie od Poleconych nie przysługuje.
- Spółka udostępni Partnerowi w Panelu Partnera raport zbiorczy z danymi dotyczącymi Wynagrodzenia od Poleconych.
- Spółka nie udostępnia Partnerom danych osobowych Poleconych.
- Spółka udostępnia w Panelu Partnera narzędzie pozwalające na przesyłanie wewnątrz Panelu wiadomości pomiędzy Partnerem a Poleconym, bez udostępniania ich danych osobowych.
§8. RANKINGI
- Spółka udostępnia Partnerom anonimowe rankingi zbiorcze zawierające najlepsze wyniki Wydawców biorących udział w Programie oraz statystyki najlepszych Produktów.
- Rankingi zawierają zagregowane dane miesięczne i całościowe naliczonych prowizji, ilości zarejestrowanych Poleconych i innych danych statystycznych.
- W przypadku statystyk dotyczących Wydawców, Spółka nie podaje żadnych danych, które mogłyby pozwolić na identyfikację Partnera przez osoby trzecie.
- Partner, w Panelu Partnera, może podać swój pseudonim, który po wyrażeniu odpowiedniej zgody będzie widoczny w rankingach.
- Pseudonim, o którym mowa w punkcie powyżej, nie może być słowem/słowami uznawanymi za obraźliwe, czy też naruszającymi czyjąś godność osobistą.
- Zgodę, o której mowa w punkcie 4 niniejszego regulaminu, Partner może cofnąć w dowolnym dla siebie momencie.
§9. STRONY PARTNERSKIE
- Wydawca w ramach Programu Partnerskiego LeadStar otrzymuje bezpłatną możliwość aktywowania stron partnerskich umieszonych na domenach, których właścicielem jest Spółka.
- W ramach współpracy Spółka udostępnia Wydawcy możliwość dodania 3 subdomen. W uzasadnionych przypadkach Spółka może zwiększyć ilość dostępnych subdomen.
- Wydawca ma możliwość dodania również dowolnej liczby własnych domen wykupionych u rejestratorów dostępnych na rynku.
- Partner otrzymuje możliwość odrębnej konfiguracji każdej swojej strony partnerskiej, z zastrzeżeniem, że:
- dodane treści oraz grafiki nie będą niezgodne z prawem, obraźliwe, rasistowskie czy pornograficzne,
- wgrana grafika nie będzie łamała praw autorskich; oznacza to, że grafika musi zostać wykonana/zakupiona przez Partnera lub udostępniona przez autora na prawach dowolnego użytku (także komercyjnego) bez konieczności uznawania jej autorstwa (tzw. licencja CC0),
- wprowadzone nazwy lub słowa nie będą zawierały nazw marek reklamodawców i Spółki, oraz wszelkich ich konfiguracji,
- edytowane treści nie wprowadzą klientów w błąd.
- Spółka zastrzega sobie prawo do oceny strony partnerskiej i jej wyłączenia w przypadku uzasadnionych przyczyn.
- Spółka nie gwarantuje ciągłości pracy stron partnerskich - jest to uzależnione od zewnętrznego dostawcy usług Spółki.
- W przypadkach opisanych w pkt. 5 i 6 §9 Partnerowi nie przysługuje żadne zadośćuczynienie.
§10. PROMOCJA URODZINOWA
- Spółka przyznaje premię w wysokości 5% dla każdego (pojedynczego) wniosku wygenerowanego w dniu urodzin Wydawcy.
- Premia liczona jest od stawki obowiązującej w dniu złożenia, na koncie Partnera, wniosku.
- Spółka datę urodzin określa na podstawie:
- numeru pesel podanego podczas rejestracji przez osoby fizyczne,
- NIP-u podanego podczas rejestracji przez firmę mającą siedzibę na terenie Polski (data rozpoczęcia działalności),
- danych otrzymanych od osoby rejestrującej konto firmy zagranicznej.
- Premia naliczana będzie wraz z rozliczeniem wniosków wygenerowanych w dniu urodzin Wydawcy.
§11. REKLAMACJE
- Reklamację dotyczącą działania Programu Partner może zgłosić drogą elektroniczną (w formie wiadomości email) lub pocztową (list polecony) na adres podany w pkt 1 §12. Reklamację należy zgłosić nie później niż 1 miesiąc od dnia wystąpienia sprawy, która jest przedmiotem Reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane Partnera oraz opis sprawy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od dnia wpłynięcia.
- Reklamację dotyczącą Prowizji należy zgłosić poprzez formularz znajdujący się w Panelu Partnera. W tym celu należy podać następujące dane:
- ID wniosku w programie partnerskim,
- numer umowy/klienta/założonego konta bankowego,
- uzasadnienie reklamacji wraz z dodatkowymi informacjami mogącymi pomóc w jej rozpatrzeniu.
- Jeśli powyższe dane nie będą wystarczające, Spółka wezwie Partnera do uzupełnienia brakujących informacji w terminie 3 dni, z pouczeniem, iż nie uzupełnienie danych będzie skutkowało odrzuceniem Reklamacji. Ponowna Reklamacja na ten Produkt będzie niemożliwa.
- Reklamację dotyczącą Prowizji należy zgłosić w ciągu 30 dni od dnia rozliczenia Produktu w Programie. Po tym terminie Reklamacje nie będą rozpatrywane. Dla Produktów jeszcze nierozliczonych nie można zgłosić Reklamacji.
- Reklamacja, o której mowa w powyższym punkcie zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od zgłoszenia. Jeśli czas ten okaże się za krótki, Spółka zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu rozpatrywania reklamacji, jednak nie dłużej niż 90 dni od dnia zgłoszenia Reklamacji.
§12. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Partnera jest AJA Media Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach (40-019), przy ul. Z. Krasińskiego 29/9 (Spółka). Dane osobowe przetwarzane są w celu organizacji i świadczenia usług w Programie.
- AJA Media Sp. z o.o. jako administrator danych gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
- Dane osobowe Partnerów są przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celach związanych z realizacją Umowy, w tym rozliczenia Wynagrodzenia, rozpatrzenia reklamacji w przypadku jej złożenia, wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Systemu Partnerskiego, a także w celach archiwizacyjnych, kontaktowych bądź ewentualnego dochodzenia roszczeń;
- art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów AJA Media Sp. z o.o.;
- art. 6 ust. 1 lit a) RODO, do celów marketingowych, otrzymywania newslettera Programu Partnerskiego, na podstawie udzielonej zgody.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zawarcia Umowy. Podjęte przez Partnera czynności, które skutkować będą pozbawieniem AJA Media Sp. z o.o. prawa do przetwarzania danych osobowych, mogą wpływać na brak możliwości realizacji Umowy i w związku z tym skutkować jej rozwiązaniem.
- Dane mogą być powierzane pracownikom/współpracownikom B2B, dostawcy serwera, systemowi wysyłkowemu, księgowości w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie programu partnerskiego. O ile to konieczne, dane mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom w celu realizacji zobowiązań wynikających z Umowy.
Dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy, ale tylko do podmiotów, które przystąpiły do Privacy Shield – takich jak Facebook Ireland Limited. Przystępując do programu Privacy Shield, podmiot gwarantuje, że będzie przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej, dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem. W każdej chwili udzielimy Panu/Pani dodatkowych wyjaśnień odnośnie przekazywania danych osobowych, w szczególności, gdy kwestia ta budzi Pana/Pani niepokój.
- Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy:
- w przypadku otrzymywania newslettera do czasu cofnięcia, skutecznego wniesienia sprzeciwu, skorzystania z prawa do bycia zapomnianym lub osiągnięcia celu przetwarzania w odniesieniu do danych osobowych uzupełnionych w formularzu zapisu na newsletter przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, otrzymywanie newslettera zostaje wstrzymane, jednak pozostaje nadal Pan/Pani naszym partnerem i dane są dalej przetwarzane w związku z zawartą umową z AJA Media – chyba że umowa również ulega rozwiązaniu, to dane są przechowywane jeszcze przez 6 lat w celu ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń; okres 6 lat wynika również z przepisów prawa podatkowego;
- przez okres trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
- w przypadku rozwiązania zawartej umowy, jednocześnie następuje wypisanie się z newslettera, a dane są przechowywane jeszcze przez 6 lat w celu ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń; okres 6 lat wynika również z przepisów prawa podatkowego.
- Partner ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, cofnięcia wyrażonej zgody, prawo do przeniesienia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- AJA Media Sp. z o.o. nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
- Partner ponosi całkowitą odpowiedzialność (w tym odpowiedzialność względem Dostawców oraz Użytkowników, których dane osobowe przetwarza) za przetwarzanie danych osobowych Użytkowników korzystających z usług świadczonych przez Partnera w Programie Partnerskim LeadStar.pl zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Partner zapewnia, że w przypadku przekazywania danych osobowych Użytkowników Dostawcom lub AJA Media Sp. z o.o. uzyskał stosowne zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w tych celach oraz na powierzenie przetwarzania danych osobowych przez Dostawców lub AJA Media Sp. z o.o.
- AJA Media Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo żądania od Partnera, posiadającego własną bazę osobową Użytkowników, w każdym czasie przedstawienia oświadczenia potwierdzającego, iż dane osobowe Użytkowników przetwarzane są przez Partnera zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, jak również nie narusza praw i wolności osobistych Użytkowników oraz uzyskał stosowne zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach, w których są przetwarzane. Nieprzedstawienie oświadczenia w terminie wskazanym przez AJA Media Sp. z o.o. może skutkować rozwiązaniem Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w tym również wstrzymaniem wypłaty Wynagrodzenia lub żądaniem jego zwrotu.
§13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Kontakt pomiędzy Spółką a Partnerem będzie odbywał się przy użyciu następujących danych:
- Partner – aktualne dane podane w Panelu Partnera,
- Spółka – adres korespondencyjny: AJA Media Sp. z o.o., os. Albertyńskie 1-2 6A, 31-851 Kraków, email: kontakt@leadstar.pl.
- Partner oraz Spółka mogą rozwiązać Umowę bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym za pisemnym wypowiedzeniem.
- Partner oraz Spółka zobowiązują się do niezwłocznego zawiadamiania o wszelkich zmianach danych adresowych i kontaktowych pod rygorem uznania doręczenia pod ostatni wskazany adres za skuteczne.
- Spółka zastrzega sobie prawo do zmian w wysokości Prowizji, Regulaminu oraz oferty Produktów w każdym czasie.
- W przypadku zmiany wysokości Prowizji, Regulaminu lub oferty Produktów, każdy Partner otrzyma powiadomienie w Panelu Partnera. Dodatkowo w przypadku zmiany Regulaminu Partner otrzyma szczegółową informację o zmianach, która będzie wymagała potwierdzenia i akceptacji Partnera. W przypadku odmowy akceptacji nowych warunków przez Partnera, Umowa pomiędzy Partnerem oraz Spółką wygasa. Jeżeli Partner nie zgłosi odmowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Partnera informacji o zmianach w Regulaminie zmiany uważa się za zaakceptowane przez Partnera.
- Partner oraz Spółka zobowiązują się do utrzymania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji handlowych i innych informacji o poufnym charakterze wynikających ze współpracy i zobowiązują się do nieujawniania tych informacji.
- W przypadku sporu, który nie zostanie rozwiązany polubownie, sądem właściwym będzie sąd powszechny właściwy ze względu na przepisy obowiązującego prawa.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Kodeksu Cywilnego i inne przepisy obowiązującego prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 08.01.2019 r.
1. Co to jest LeadStar?
LeadStar, to program partnerski, w którym masz możliwość zarobienia dodatkowego dochodu poprzez promowania poszczególnych produktów (z wielu branży tematycznych), jak i samego programu. Za każdy produkt, który spełni warunki otrzymasz atrakcyjną prowizję. Dodatkowo dzięki partnerom, którzy zarejestrują się z Twojego linku będziesz mógł zarobić dodatkowe 5% od ich przychodów – wystarczy, że w danym miesiącu zgromadzisz min. 150 zł z naliczonych prowizji. Pamiętaj, że przed przystąpieniem do programu musisz zapoznać się z naszym regulaminem.
2. Kto może się zarejestrować?
W programie może zarejestrować się każda pełnoletnia osoba, a także firma, której siedziba znajduje się w Polsce lub innym kraju należącym do Unii Europejskiej.
3. Czy rejestracja i uczestnictwo w programie jest bezpłatne?
Tak. Nie ponosisz żadnych kosztów z tytułu rejestracji, udziału w programie, a także usunięcia konta.
4. Czy podpisuję umowę?
Nie. Akceptacja regulaminu jest jednoznaczna z zawarciem umowy z tytułu najmu powierzchni reklamowej.
5. Czy dostanę umowę o pracę?
Nie. Rejestracja w programie i udział w nim nie jest pracą "na etat".
6. Czy mogę usunąć konto?
Oczywiście. Jeśli zdecydujesz się zrezygnować ze współpracy z nami (mamy jednak nadzieję, że to nie nastąpi), przejdź do zakładki Profil i wypełnij formularz usunięcia konta.
7. Jak rozliczyć się z Urzędem Skarbowym?
Jako osoba fizyczna musisz samodzielnie rozliczyć się z Urzędem Skarbowym. Możesz przyjąć zasady ogólne lub zryczałtowany podatek dochodowy. Źródłem dochodu wykazanym w zeznaniu jest w tym przypadku "najem/dzierżawa". Najlepszym rozwiązaniem, przed wybraniem odpowiedniego dla Ciebie modelu, będzie kontakt z infolinią podatkową bądź właściwym dla Ciebie Urzędem Skarbowym.
Jako firma rozliczasz się samodzielnie za wystawioną fakturę.
8. Jaka jest minimalna kwota wypłaty?
Minimalna kwota wypłaty wynosi 1 zł.
POLITYKA PRYWATNOŚCI PROGRAMU PARTNERSKIEGO LeadStar.pl
§1. Postanowienia ogólne
- Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych na stronie leadstar.pl (rejestrując się w Programie Partnerskim) jest AJA Media Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Z. Krasińskiego 29/9 w Katowicach (40-019), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000576555 i posługująca się numerem NIP 954-275-85-19, zwana dalej "AJA Media". Kontakt z administratorem w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@leadstar.pl.
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
- poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
- poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. "ciasteczka"),
- poprzez zapisywanie technicznych logów (w tym adresów IP) na poziomie serwera www, obsługiwanego przez operatora hostingu którym jest firma IQ.PL Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-298) przy ul. Geodetów 16; NIP: 583-27-36-211 z którym to AJA Media zawarł stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Niniejsza Polityka Prywatności jest dokumentem informacyjnym i nie zastępuje polityki bezpieczeństwa, prowadzonej przez AJA Media zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
- W zakresie danych, będących danymi osobowymi w świetle przepisów o ochronie danych osobowych, administratorem danych jest AJA Media.
§2. Polityka cookies
- AJA Media na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystuje tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Mogą być one odczytywane przez system AJA Media, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzysta AJA Media (m.in. Facebooka, Google’a).
- Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji.
- Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej (jeżeli informacje są niewystarczające, prosimy o kontakt):
- zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
- wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
- stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. "stanu sesji" pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
- utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;
- tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może również służyć, razem z niektórymi opisanymi powyżej plikami cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych treści w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci;
- korzystanie z funkcji społecznościowych — na stronie internetowej posiadamy tzw. pixel Facebooka, który umożliwia m.in. zarządzanie reklamami na Facebooku i prowadzenie działań remarketingowych – dzięki temu jesteśmy w stanie trafić z reklamą do Użytkowników, którzy będą nią zainteresowani.
- Co ważne, wiele plików cookies ma dla nas jako AJA Media charakter zanonimizowany — bez dodatkowych informacji, na ich podstawie nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pana/Pani tożsamości.
- Pana/Pani przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Pana/Pani urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies. Jeżeli jednak nie życzy Pan/Pani sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
- Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czujemy się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności, ograniczeń w polubieniu strony na Facebooku etc.
§3. Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe przetwarzane są:
- zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
- zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
- w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą,
- w zakresie (imię, adres e-mail) i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Pana/Panią podczas zapisu na newsletter,
- w celu analitycznym, tj. badania i analizowania aktywności na stronie internetowej należącej do Spółki, w zakresie: data i godzina odwiedzin strony, rodzaj systemu operacyjnego, przybliżona lokalizacja, rodzaj przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony,
- w celu wykorzystywania cookies na stronie internetowej - cookies zostaną opisane w odrębnym punkcie,
- w celu administrowania stroną internetową w zakresie: adres IP, data i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej, informacje o systemie operacyjnym — dane te są zapisywane automatycznie w tzw. logach serwera, przy każdorazowym korzystaniu ze strony należącej do Spółki. Administrowanie stroną internetową bez użycia serwera i bez tego automatycznego zapisu nie byłoby możliwe,
- w celu świadczenia usług określonych w Regulaminie programu partnerskiego, w zakresie niezbędnym do zawarcia umowy tj.
- w przypadku osób fizycznych: adres e-mail, imię, nazwisko, telefon kontaktowy, numer PESEL, adres zamieszkania, praca agencyjna, posiadane strony internetowe, dane rozliczeniowe, kod polecający,
- w przypadku firm: adres e-mail, imię, nazwisko, telefon kontaktowy, dane firmy (nazwa, adres, NIP, KRS, REGON), praca agencyjna, posiadane strony internetowe, dane rozliczeniowe, kod polecający,
- w celu obsługi zapytania (uzupełnienia formularza kontaktowego) w zakresie imię, nazwisko, telefon kontaktowy, temat i treść wiadomości.
- Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 pkt 1 lit a) i b) i f) RODO. Termin "RODO" oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Podanie jakichkolwiek danych osobowych na stronie leadstar.pl jest dobrowolne i zależy od Pana/Pani decyzji.
- Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli AJA Media jest ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody, rozwiązania umowy bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- AJA Media zastrzega sobie prawo do przetwarzania Pana/Pani danych po cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują AJA Media do retencji danych.
- AJA Media ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
- AJA Media nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez AJA Media albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracuje (dostawcy serwera, współpracownicy B2B, system wysyłkowy, księgowość).
- Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę cofnąć — wedle własnego uznania.
- Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyrażoną jako chęć zapisu do newslettera, to w tym celu wystarczy:
- wysłać maila bezpośrednio do AJA Media na adres kontakt@leadstar.pl lub
- kliknąć link w wiadomości e-mail, dołączony na końcu wiadomości lub
- zalogować się do panelu partnera na stronie leadstar.pl i wycofać swoją zgodę na otrzymywanie newslettera.
- Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody AJA Media ma prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.
§4. Zabezpieczenie przetwarzania danych osobowych
- AJA Media dba o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
- AJA Media posiada wdrożone szyfrowanie danych, anonimizację oraz kontrolę dostępu (tylko dla uprawnionych osób), dzięki czemu minimalizowane są skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
- AJA Media korzysta z usług profesjonalnego dostawcy serwera, który posiada wdrożone normy ISO9001, ISO27001, PCI DSS oraz przechowuje dane w centrum danych klasy TIER III.
§5. Odbiorcy danych osobowych
- Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Pana/Pani dane osobowe następującym odbiorcom: Współpracownicy B2B, Dostawcy Serwera, System Wysyłkowy, Księgowość.
- Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.
§6. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
- Jak większość przedsiębiorców, AJA Media z różnych popularnych usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook czy Google. Firmy te mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako państwa trzecie.
- RODO wprowadza pewne ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, ponieważ skoro nie stosuje się tam, co do zasady przepisów europejskich, ochrona danych osobowych obywateli Unii Europejskiej może być niestety niewystarczająca. Dlatego też każdy administrator danych osobowych ma obowiązek ustalić podstawę prawną takiego przekazywania.
- Ze swojej strony zapewniamy, że przy korzystaniu z usług i technologii przekazujemy dane osobowe wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do programu Privacy Shield, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. — więcej na ten temat można przeczytać na stronie Komisji Europejskiej dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_pl. Podmioty, które przystąpiły do programu Privacy Shield, gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej, dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem.
- W każdej chwili udzielimy Panu/Pani dodatkowych wyjaśnień odnośnie przekazywania danych osobowych, w szczególności, gdy kwestia ta budzi Pana/Pani niepokój.
- W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.
§7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
§8. Okres przetwarzania danych osobowych
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe przez określony czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Pana/Pani dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
- Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy:
- w przypadku otrzymywania newslettera do czasu cofnięcia, skutecznego wniesienia sprzeciwu, skorzystania z prawa do bycia zapomnianym lub osiągnięcia celu przetwarzania w odniesieniu do danych osobowych uzupełnionych w formularzu zapisu na newsletter przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, otrzymywanie newslettera zostaje wstrzymane, jednak pozostaje nadal Pan/Pani naszym partnerem i dane są dalej przetwarzane w związku z zawartą umową z AJA Media – chyba że umowa również ulega rozwiązaniu, to dane są przechowywane jeszcze przez 6 lat w celu ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń; okres 5 lat wynika również z przepisów prawa podatkowego;
- przez okres trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
- w przypadku rozwiązania zawartej umowy, jednocześnie następuje wypisanie się z newslettera, a dane są przechowywane jeszcze przez 5 lat w celu ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń; okres 5 lat wynika również z przepisów prawa podatkowego;
- do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 38 miesięcy — w odniesieniu do danych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.
§9. Postanowienia końcowe
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
- AJA Media zastrzega sobie prawo do zmiany/aktualizacji niniejszej Polityki prywatności.
- Aktualna Polityka prywatności znajduje się pod na stronie WWW: https://leadstar.pl/politykaprywatnosci
- Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.