Walidacja

Jest to proces weryfikacji poprawności wygenerowanych przez Wydawcę afiliacyjnego akcji - wniosków, np. dokonanych sprzedaży. Za proces ten odpowiedzialny jest Reklamodawca, który sprawdza akcje pod kątem warunków, które należy spełnić, aby otrzymać prowizję. Gdy walidacja zostanie zakończona, w panelu partnera pojawia się zmiana statusu wniosku z oczekującego na zaakceptowany lub odrzucony. Do udanej współpracy konieczny jest dokładny opis warunków naliczania prowizji. W Programie Partnerskim LeadStar każda kampania reklamowa ma jasno opisane warunki, które należy spełnić, aby akcja zliczyła się poprawnie. Przy każdej kampanii pojawia się także informacja o przewidywanym czasie rozliczenia.

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2023 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Niniejsza strona wykorzystuje tylko te pliki cookies, które są niezbędne do działania strony. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Rozumiem