Słownik Afiliacji

Słownik Afiliacji zdjęcie główne
Zachęcamy do lektury i życzymy wysokich zarobków!

UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - jest to urząd, który zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi praw konsumentów. Działania afiliacyjne traktowane są jako współpraca sponsorowana, dlatego promując produkty za pomocą linków afiliacyjnych utworzonych w programach partnerskich, należy oznaczyć je (zgodnie z wytycznymi UOKiK) jako współpraca reklamowa. W mediach społecznościowych można wykorzystać w tym celu hasztagi (np. #współpracareklamowa, #reklama, #postsponsorowany itd), na blogach i stronach internetowych informację taką można zamieścić np. w stopce, wtedy nie trzeba martwić się, jeżeli zapomni się informacji o reklamie w konkretnym artykule.

Dowiedź się więcej tutaj: Zarobki z afiliacji a wymóg oznaczania reklam UOKiK.