Słownik Afiliacji

Słownik Afiliacji zdjęcie główne
Zachęcamy do lektury i życzymy wysokich zarobków!
Afiliacja ma swój własny język – skróty, modele i pojęcia, które mogą wydawać się trudne na początku. W tej sekcji znajdziesz słownik najważniejszych terminów z marketingu afiliacyjnego, takich jak CPL, FF, API czy walidacja. Każde pojęcie wyjaśniamy w prosty sposób, aby było zrozumiałe dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z tą formą marketingu internetowego. To idealne miejsce dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak działa afiliacja i poruszać się w niej swobodnie.

RODO

To skrót od nazwy rozporządzenia (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych), które weszło w życie w 2018 roku i wszystkie firmy przetwarzające w jakikolwiek sposób dane osobowe na terenie Unii Europejskiej (nawet przedsiębiorstwa z USA czy Chin) powinny się do niego stosować.

Dokładna nazwa to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Celem rozporządzenia jest ujednolicenie prawa w ramach UE i swobodnego przepływu danych osobowych wewnątrz Unii. W założeniach ma dać Ci większą kontrolę nad tym, jak są przetwarzane Twoje dane, pozwolić na ich poprawianie, przeniesienie bądź usunięcie z baz przedsiębiorców i osób fizycznych.

Zapraszamy Cię do lektury naszych wpisów na blogu dotyczących RODO:

Ukryj
Zarejestruj się i zdobądź kurs za darmo! Kliknij