Mailing jest jedną z najpopularniejszych form promowania kampanii reklamowych z wykorzystaniem afiliacji. Dobrze przygotowana wysyłka mailingowa może przynieść ogromny zysk zarówno dla dużych firm, jak i dla małych przedsiębiorstw czy też osób fizycznych, którzy są Partnerami afiliacyjnymi. Kluczem do efektywnych działań jest odpowiednie zainteresowanie odbiorców przedstawioną ofertą. Można to osiągnąć, korzystając z odpowiednich narzędzi i możliwości, jakie daje Program Partnerski LeadStar! :)
Nie wiesz czym jest afiliacja? Przeczytaj więcej tutaj: Afiliacja - co to jest?
Mailing reklamowy, czy też tak zwany e-mail marketing, jest wysyłką wiadomości elektronicznych do określonej grupy odbiorców (bazy danych) w celu przedstawienia oferty reklamowej/handlowej. Działania takie mają charakter komercyjny (ponieważ wysyłamy e-maile reklamowe, za które otrzymamy wynagrodzenie od reklamodawcy) i dlatego należy przestrzegać określonych praw z tym związanych. Przede wszystkim należy pamiętać o ochronie danych osobowych znajdujących się w naszej bazie e-mail oraz o prowadzeniu tej bazy zgodnie z prawem m.in. ze znanym wszystkim RODO.
W Programie Partnerskim LeadStar znajdziesz blisko 500 kampanii, które pozwalają Tobie jako Partnerowi (jeśli nie masz jeszcze u nas konta i nie jesteś Partnerem, zapraszamy do rejestracji w LeadStar) na wysyłkę mailingową. Warunkiem takich działań jest podesłanie nam oświadczenia o legalności prowadzonej bazy danych, czyli w zgodzie z obowiązującym w Polsce prawem. Takie oświadczenie znajdziesz w Panelu Partnera LeadStar, możesz je uzupełnić i przesłać na naszego maila: kontakt@leadstar.pl. Pamiętaj także, że każdą wysyłkę emaili reklamowych do Twojej zgromadzonej bazy, musi zaakceptować reklamodawca. Należy przesłać test takiego e-maila z reklamą do nas do akceptacji.
Szukając kampanii w LeadStar, w której działaniem dozwolonym jest mailing, wystarczy, że w Katalogu programów zaznaczysz odpowiednie opcje wyszukiwania: mailing.
Kampanie reklamowe promowane poprzez mailing rozliczane są w różnych modelach afiliacyjnych. Należą do nich:
Marketing afiliacyjny daje wiele możliwości prostego zarobku przez Internet. Jedną z nich jest właśnie mailing reklamowy. Promując wybrane przez siebie kampanie w ten sposób, możesz polecać zarówno najnowsze, jak i najciekawsze oferty dotyczące danej branży, np. kampanie kont osobistych czy produkty danej marki kosmetycznej lub odzieżowej. Jeśli posiadasz swoją bazę e-mail, możesz wysyłać do niej nie tylko mailingi z pojedynczymi ofertami handlowymi, ale i newslettery z najświeższymi informacjami na temat mody, urody, kosmetyków itp. I przy okazji dodawać w newsletterze link afiliacyjny z LeadStar do oferty wybranego sklepu internetowego.
W LeadStar znajdziesz zakładkę z kampaniami oferującymi dodatkowe korzyści dla klientów, a także zakładkę z kodami rabatowymi - jest to świetne ułatwienie dla Wydawców, którzy chcą polecać swoim odbiorcom właśnie takie oferty. Wysyłając wiadomość mailową, możesz poinformować czytelników o najnowszej promocji i dołączyć kod rabatowy*. Obok takiej wiadomości nikt nie przejdzie obojętnie! :)
*Pamiętaj, aby był to kod z Panelu Partnera LeadStar, w innym wypadku wniosek może nie zostać przypisany do Ciebie i tym samym wynagrodzenie za zakupy (jakie wykona klient) nie zostanie Tobie rozliczone, bowiem reklamodawca przypisze te zakupy do innego źródła niż LeadStar.
Jesteś Wydawcą Programu Partnerskiego LeadStar oraz masz swoją bazę mailingową? Świetnie! W takim razie możesz śmiało promować produkty właśnie za pomocą wysyłki mailingowej! Jest to bardzo dobry sposób na zwiększenie zarobków z działań w sieci afiliacyjnej. Pamiętaj jednak o kilku ważnych rzeczach, zanim wyślesz swój pierwszy mailing reklamowy:
Jesteś początkujący i nie wiesz jeszcze jak to działa? Zajrzyj tutaj: Zarabianie na linkach afiliacyjnych.
Strona partnerska (oferty i kody rabatowe) - jedną z możliwości wykorzystania narzędzi LeadStar dla mailingu jest utworzenie własnej strony partnerskiej z ofertami lub kodami rabatowymi. Mając taką stronę, można podlinkować ją w wiadomości i zachęcić do korzystania z wybranych oraz polecanych przez siebie ofert, nie wskazując na jedną konkretną kampanię. W każdej wiadomości możesz informować o nowych ofertach oraz odsyłać odbiorców do pozostałych, o których już wcześniej wspomniałeś. Stworzenie takiej strony jest bardzo proste, w LeadStar można to zrobić nawet za jednym kliknięciem! I co równie ważne – możesz mieć kilka takich stron, nie tylko jedną. Możesz więc stworzyć osobne strony pod osobne kategorie produktów, np. osobną stronę dla kont osobistych i osobną dla sklepów internetowych.
Mailing reklamowy jest jedną z najkreatywniejszych możliwości promowania kampanii reklamowych przy wykorzystaniu marketingu afiliacyjnego. Świetnie sprawdzi się dla Wydawców, którzy nie boją się eksperymentować z formą i słowem. Jeżeli prowadzisz bazę mailingową i chciałbyś na niej zarabiać, ale nie jesteś jeszcze Partnerem LeadStar – zarejestruj się i zacznij działać! :)