Kampania reklamowa

To zespół działań marketingowych, zmierzających do osiągnięcia wyznaczonych przez reklamodawcę celów, np. zwiększenia sprzedaży, rozpoznawalności marki czy rozbudowy bazy mailingowej.

W afiliacji kampania reklamowa to inaczej program, do którego może dołączyć wydawca sieci afiliacyjnej/programu partnerskiego. Reklamodawca może zapewniać kilka kampanii lub tylko jedną, to także on decyduje o modelu rozliczeniowym. Niektóre kampanie mogą wyglądać z pozoru identycznie, lecz różnią się celem, jaki chce osiągnąć reklamodawca, dlatego mogą mieć inne warunkami uzyskania prowizji i inne warunki promowania dla wydawców sieci afiliacyjnej/programu partnerskiego.

W Programie Partnerskim LeadStar każda kampania reklamowa ma jasno opisane warunki zarówno uzyskania prowizji, jak i promownaia. Przy każdej z nich znajudą się opisane dozwolone oraz zakazane działania promowania.

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2023 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Niniejsza strona wykorzystuje tylko te pliki cookies, które są niezbędne do działania strony. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Rozumiem