Słownik Afiliacji

Słownik Afiliacji zdjęcie główne
Zachęcamy do lektury i życzymy wysokich zarobków!

Kampania reklamowa

To zespół działań marketingowych, zmierzających do osiągnięcia wyznaczonych przez reklamodawcę celów, np. zwiększenia sprzedaży, rozpoznawalności marki czy rozbudowy bazy mailingowej.

W afiliacji kampania reklamowa to inaczej program, do którego może dołączyć wydawca sieci afiliacyjnej/programu partnerskiego. Reklamodawca może zapewniać kilka kampanii lub tylko jedną, to także on decyduje o modelu rozliczeniowym. Niektóre kampanie mogą wyglądać z pozoru identycznie, lecz różnią się celem, jaki chce osiągnąć reklamodawca, dlatego mogą mieć inne warunkami uzyskania wynagrodzenia i inne warunki promowania dla wydawców sieci afiliacyjnej/programu partnerskiego.

W Programie Partnerskim LeadStar każda kampania reklamowa ma jasno opisane warunki zarówno uzyskania wynagrodzenia, jak i promowania. Przy każdej z nich znajdują się opisane dozwolone oraz zakazane działania promowania.

Ukryj
Zarejestruj się i zdobądź kurs za darmo! Sprawdź!