CPS

CPS (z ang. Cost Per Sale) to model rozliczeń, w którym prowizja naliczana jest za sprzedaż produktu lub usługi. Sprzedażą może być tutaj na przykład udzielenie kredytu lub pożyczki czy też zrobienie zakupów w sklepie internetowym. W tym modelu można wyróżnić dwa rodzaje stawek - stałą kwotę za sprzedaż lub procent od sprzedaży.

W wybranych programach może być więcej niż jedna stawka CPS - za spełnienie konkretnych warunków możesz uzyskać wyższą prowizję. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem promocji kampanii zapoznać się z warunkami naliczenia prowizji, które znajdziesz w panelu partnera w szczegółach każdego programu.

Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

KONTAKT Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:
Przesyłając do nas zapytanie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AJA Media Sp. z o.o., NIP 9542758519, w celu obsługi zapytania, na zasadach określonych w polityce prywatności.
COPYRIGHT © 2020 AJA Media Sp. z o.o. ALL RIGHTS RESERVED.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności. Akceptuję