Słownik Afiliacji

Słownik Afiliacji zdjęcie główne
Zachęcamy do lektury i życzymy wysokich zarobków!
Afiliacja ma swój własny język – skróty, modele i pojęcia, które mogą wydawać się trudne na początku. W tej sekcji znajdziesz słownik najważniejszych terminów z marketingu afiliacyjnego, takich jak CPL, FF, API czy walidacja. Każde pojęcie wyjaśniamy w prosty sposób, aby było zrozumiałe dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z tą formą marketingu internetowego. To idealne miejsce dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak działa afiliacja i poruszać się w niej swobodnie.

CPS

CPS (z ang. Cost Per Sale) to model rozliczeń, w którym wynagrodzenie naliczane jest za sprzedaż produktu lub usługi. Sprzedażą może być tutaj na przykład udzielenie kredytu lub pożyczki czy też zrobienie zakupów w sklepie internetowym. W tym modelu można wyróżnić dwa rodzaje stawek - stałą kwotę za sprzedaż lub procent od sprzedaży.

W wybranych programach może być więcej niż jedna stawka CPS - za spełnienie konkretnych warunków możesz uzyskać wyższe wynagrodzenie. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem promocji kampanii zapoznać się z warunkami naliczenia wynagrodzenia, które znajdziesz w panelu partnera w szczegółach każdego programu.

Więcej o modelach rozliczeń przeczytasz w naszym wpisie na blogu "CPL, CPA, CPS, a może CPC?".

Sprawdź nasze polecane artykuły:
Ukryj
Zarejestruj się i zdobądź kurs za darmo! Kliknij